piątek, 23 października 2015

Korzenny placek owsiany z rumową gruszką i śliwką

Troszkę teraz rzadziej dodaję nowe wpisy na bloga, ponieważ podjęłam się współpracy z jedną firmą i brakuje mi czasu na cokolwiek:) Ale nie zapominam o Was i cały czas możecie mnie śledzić na facebooku i instagramie, rozmawiać ze mną, komentować wpisy, zadawać pytania, czy pisać maile:)
Dzisiejszy przepis jest na prośbę jednej z Was:) Zamieściłam na swojej stronie zdjęcie mojego śniadania i była prośba o przepis. Dlatego specjalnie dla Was, szybki i prosty sposób na korzennego placka owsiankowego z rumową gruszką i śliwką:)


SKŁADNIKI:
(na jedną porcję)

1 jajko (u mnie z wolnego wybiegu)
2 łyżki mąki owsianej (zmielonych płatków owsianych)
4-5 łyżek mleka 1,5%
1/2 łyżeczki przyprawy indyjskiej T-plus Masala (do chai latte)
stewia
olej kokosowy (opcjonalnie, do smażenia)

2 śliwki
1 mała gruszka
cynamon
1 łyżeczka miodu
odrobina aromatu rumowego (lub w późniejszych godzinach prawdziwego rumu) 

jogurt grecki
odrobina mleka
stewia
cynamon

PRZYGOTOWANIE:

Składniki na placka wymieszać.
Na patelni rozgrzać olej kokosowy (na dobrej jakości teflonie można pominąć tłuszcz) i wylać ciasto (dość rzadkie). Smażyć z obu stron. Jeśli się rozerwie - nic nie szkodzi:) Taki placek porwany też jest pyszny:)
Na drugiej patelni umyte i pokrojone owoce smażyć razem z miodem, rumem i cynamonem do momentu aż lekko zmiękną. 
Placek przełożyć na talerz, wyłożyć połowę owoców. 



Złożyć, wyłożyć resztę owoców i polać słodkim sosem jogurtowo-cynamonowym.


Całość możesz jeszcze potraktować miodem i cynamonem:)
Można zjeść tradycyjną owsiankę, ale można ją też przerobić na inne danie. Te same składniki, ale w innej formie zawsze urozmaicą codzienną rutynę:) 


Tutaj zdjęcie (z komórki i z innego dnia) z plackiem porwanym, ale równie smacznym:)
Do tego chai latte... mmmm:) 
Lubicie?:)



2 komentarze :

  1. porwany, czy cały - i tak wygląda pysznie!: d
    Zazdroszczę takiego posiłku :p

    Powodzenia przy współpracy :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) i nie musisz mi zazdrościć, bo sama możesz taki mieć! Na zdrowie!:)

      Usuń

Dziękuję ślicznie za odwiedziny!
Jeśli spodobał Ci się post, to z przyjemnością o tym przeczytam:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...