piątek, 24 lutego 2017

Orkiszowa kanapka z carpaccio wołowym, parmezanem i jajkiem sadzonym

Po ostatnim entuzjastycznym poście stwierdzam, że nie ma co się cieszyć na zapas, bo później człowiek jest rozczarowany:( Nastawiałam się już na odejście zimy, a tu dzisiaj psikus - śnieg!:( Silny wiatr, opady deszczu ze śniegiem oraz szara pogoda niekoniecznie zachęcają na wyprawkę do sklepu, ale gorąco Was zachęcam, aby zrobić to przed dzisiejszą kolacją, czy też jutrzejszym śniadaniem! Zaopatrzcie się w carpaccio wołowe (i ewentualnie w pozostałe składniki jeśli ich nie macie w domu) i delektujcie się pyszną i zdrową kanapką! Zapraszam po przepis na orkiszową bułę z wołowiną, parmezanem i jajkiem sadzonym.

poniedziałek, 20 lutego 2017

Roladki z kurczaka nadziewane pomidorami suszonymi, fetą i bazylią podane z sałatką ze szpinaku z musem mango

Nie wiem jak Wy, ale ja już tak bardzo tęsknie za wiosną! Ostatnio nad Warszawą pojawiły się pierwsze przedwiosenne promienie słoneczne, co wywołało duży uśmiech na mojej twarzy:) Tak! Takie małe rzeczy, a sprawiają, że chce mi się żyć! Ciągły niedobór witaminy D daje się we znaki :( Ale słoneczko na niebie zainspirowało mnie do zrobienia czegoś kolorowego i słonecznego w kuchni:) Uwielbiam proste przepisy, które nie wymagają większych umiejętności kulinarnych, a które można zaliczyć do tych szybkich w przyrządzeniu i zdrowych. Dzisiaj serwuję Wam roladki z kurczaka nadziewane pomidorami suszonymi, fetą i bazylią i podane z sałatką ze szpinaku i musem mango. Zapraszam do wspólnego gotowania:)

piątek, 17 lutego 2017

Dietetyczne pulpety w sosie pomidorowym z nitkami z batatów

Dzisiejszy przepis jest nie tylko zdrowy i dietetyczny, ale też banalnie prosty w przygotowaniu. A przy tym bardzo smaczny i idealny dla leniuchów, którym nie chce się zbyt długo stać w kuchni. Aromatyczne pulpety w sosie pomidorowym w lekkiej wersji z dodatkiem jogurtu naturalnego to istne „niebo w gębie”! Musicie tego spróbować! Zapraszam po przepis:)


czwartek, 16 lutego 2017

Zdrowe batoniki z wafli ryżowych a’la snickers

Słodka przekąska a’la snickers. Oczywiście nie oczekujcie tego samego smaku, jaki znacie w oryginalnej wersji. Chodzi bardziej o zaspokojenie potrzeby zjedzenia czegoś słodkiego, co będzie szybkie w wykonaniu, pozbawione cukru i zdrowe! Nie mówiąc o wyglądzie i smaku! Niebo w gębie:) Zapraszam po przepis :)


środa, 15 lutego 2017

Bezglutenowe naleśniki z pieczonym batatem, surowym topinamburem i sosem jogurtowo-musztardowym

Kochani! Pomału do Was wracam. Jesteście cudowni, że cały czas zaglądacie na Make it healthier, mimo rzadkich moich postów na blogu. Pamiętajcie też, że nawet jeśli tutaj nie pojawia się przepis, to możecie mnie śledzić na Faceboku i Instagramie. Tam wrzucam przepisy i inne pyszności, aby Was cały czas inspirować zdrową i smaczną  kuchnią! Dzisiaj prezentuję Wam przepis na super lekkie naleśniki z trzech składników: mąki gryczanej, jajka i wody. Są bezglutenowe i bardzo odżywcze. Do tego sos, w którym o majonezie i śmietanie możecie zapomnieć:) Ja wychodzę do Was z prostą i dietetyczną wersją na bazie jogurtu i musztardy. Do tego wszystkiego aromatyczny batat, którego nie sposób przestać jeść! I surowy topinambur, który chrupie razem z zielonymi liśćmi sałaty rzymskiej i rukoli. Do dzieła!:)

środa, 4 stycznia 2017

Razowe ciasto marchewkowe bez cukru!

Po całym ciężkim dniu pracy należy nam się odrobina przyjemności i kawałeczek ciasta do popołudniowej kawy. Prawda? :) Zima nas nie rozpieszcza, więc nie mogłam nie podzielić się z Wami przepisem na wilgotne, smaczne i korzenne ciasto marchewkowe! Idealnie wpasuje się w jeszcze nieco świąteczno-zimowy klimat :) Tylko zamiast tradycyjnej wersji z białą mąką i cukrem, polecam Wam wypróbowanie zdrowszej - na mące razowej żytniej i z erytrytolem - naturalnym i bezpiecznym dla zdrowia, bezkalorycznym słodzikiem. Spożywanie sporych ilości białego cukru, powoduje próchnicę zębów, nadwagę, obniżenie odporności, deficyt witamin i minerałów, a także wpływa niekorzystnie na poziom cholesterolu we krwi oraz starzenie skóry. Jest on dodawany do większości produktów spożywczych, dlatego może warto zrobić przerwę przynajmniej w weekend i zjeść coś innego, pozbawionego "białej śmierci", a przy tym również smacznego? :) Uwierzcie że ciasto wychodzi bardzo słodkie, więc o to się nie musicie martwić:) Zapraszam po przepis!

poniedziałek, 7 listopada 2016

Omlet z karmelizowaną gruszką i karmelem daktylowym

Dzisiaj proponuję Wam jesienne niebo w gębie:) Idealne na śniadanie, podwieczorek, czy jako zachcianka na zdrową słodycz. Omlet jest super smaczny i pożywny. Kto się skusi na kawałeczek?:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...