sobota, 27 grudnia 2014

Malinowy raj

Za oknem wreszcie długo wyczekiwany śnieg (przynajmniej przez wielu). U mnie jednak nie jest to zima jak z bajki, gdzie płatki śniegu się mienią w promieniach słońca, a minusowa temperatura sprawia, że wszędzie jest biało i pięknie. Niestety u mnie jest szaro i brzydko...a mimo wszystko jedna rzecz sprawiła, że na mojej twarzy pojawił się ostatnio uśmiech. Będąc na zakupach w drezneńskim lidlu, dostrzegłam maliny na promocji:) Wiem że nie są to te sezonowe owoce sprzed kilku miesięcy, niemniej jednak ich widok sprawił, że na moment powróciłam myślami do wakacji i słonecznych dni:) Dzięki tym malinowym pysznościom, miałam ochotę przyrządzić swoje standardowe śniadanie w nieco odmienny sposób:) 




SKŁADNIKI:

3 łyżki płatków owsianych górskich
1 łyżeczka siemienia lnianego
1/3 opakowania 500g jogurtu naturalnego 0,1%
1/2 małego banana
1/2 małego jabłka
kilka malin
1 łyżka mieszanki orzechów i wiórków kokosowych (opcjonalnie)
wanilia, cynamon



PRZYGOTOWANIE:

Płatki owsiane i siemię lniane zalać wrzątkiem i odczekać aż się woda wchłonie (jeśli po upływie kilku minut nadal będzie za dużo wody, można ją odlać). W tym czasie pokroić jabłko (w kostkę) i banana (w plasterki). Następnie do pierwszej warstwy dodajemy jogurt i wszystkie owoce. Wierzch posypujemy orzechami, wiórkami kokosowymi i doprawiamy cynamonem i/lub wanilią.
Tak przyrządzone śniadanie dostarcza energii, wartości odżywczych i przyjemności nie tylko dla podniebienia, ale i oczu:)

Smacznego!




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję ślicznie za odwiedziny!
Jeśli spodobał Ci się post, to z przyjemnością o tym przeczytam:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...